2010 m. balandžio 3 d., šeštadienis

Ne mano salis

Tailandas Tailandas... Sypsenu salis. Lygtais viskas grazu ir gera, bet ne - tai ne mano salis.
Bandau ieskau klaidzioju - neatrandu. Neatrandu nieko, kad galeciau pasakyti, jog noreciau grizti cia ar pasilikti ilgam laikui. Priesingai - nuobodu man cia.
Na taip. cia viskas labai tvarkinga, zalia zalia, zydi sodai, medziai, narveliuose ciulba pauksteliai, naktimis driezai prakalba - skleidzia toki keista garsa, jog ispradziu nesupranti - gal tai kokio nors pagedusio laikrodzio uzkimusi gegute gieda? Bet kai tos gegutes istisai "kukuoja" - supranti, jog tai turetu buti gamtos garsai. Driezai...
Pabegus nuo miesto, pasitinka ziogu, cikadu bei pauksciu garsai.Kai kurie ju tokie neaiskus, rodos, elektrinis pjuklas (ar kokie jie ten buna?) koki medi pjauna... Bet staiga priesingoj pusej tas pats pasigirsta. Ir dar kitoj vietoj... Kyla itarimas, kas tai? Jei mano anglu-thai kalba neapvyle - skeriai "shienauja"....
Lygtai viskas gerai, bet... nuobodu. Jokiu issukiu, jokio naujo patyrimo.
Ne, ne mano salis. Ne mano maistas - kiekviena karta pavalgius galvoju, jog nuo siol - tik vaisius ir tevalgysiu. Brrr..., duokit kas normalaus maisto!!!
Oras cia, net nezinau - geras ar ne. Karsta. Naktimis negaliu uzmigti - per karsta. Ryte ir vakare buna pakenciama. Bet diena - vos pakeliama. Gerai, kai buni apsistojus kokiam nors mieste - gali nors ir kas valanda listi po dusu. Blogiau, jei laukia puses dienos kelione...

Kazko truksta, truksta. Ziuresiu, gal rytoj jau atrasiu. Jei atrasiu - papasakosiu :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą