2010 m. kovo 17 d., trečiadienis

Paliekant India :(

Vakar isvykau is Indijos :( :( :(
atskridau i Tailando sostine Bangkoka. KAdangi neturejau atgalinio bilieo, tai per didelius vargus gavau viza tik dviem savaitems. LAiko tikrai per mazai. Na bet kaip nors bandysiu sugalvoti.
Dar leidziantis lektuvui pro langa maciau, kad sugritu ... atgal i civilizacija. Bet to dar taip nesinori :( Ir Bangkokas toks turistinis turistinis atrodo - na bet tai tik, pirmojo vakaro ispudis. Kol kas man tai dar nelimpa prie sirdies. Mano siela dar vis Indijoj... Sirdis verkia :(

Na o kol bandysiu perprasti Tailanda, paskutiniai strichai apie Indija. Mano ispudzius vis a laika galejot skaityti, tad mano sesers Gintares (kartu keliavom menesi laiko) pastebejimai ir isvados apie jos Indija :)


Įspūdžiai iš Indijos

Baigiantis Neringos kelionei po Indiją, aš parašysiu savo įspūdžius apie šią šalį ir taip padėsiu tašką. Visų pirma, Indija – tai visai kitas pasaulis, nepanašus į tą, prie kurio mes pripratę. Ir svarbiausia, kad tu turi prie jo taikytis, jis tikrai nesikeis dėl tavęs.

Pirmas dalykas, pastebėtas nusileidus oro uoste – kvapas. Buvo didžiulis rūkas ir man taip smirdėjo rūkytu kumpiu! Nesvarbu, kad ten dauguma vegetarai ir tikrai niekur nerūko kumpių, kelias dienas vis jaučiau šį kvapą.

Antras dalykas – Indija šokiruoja. Aš labai puikiai laikiausi, nes Neringa gana neblogai mane paruošė psichologiškai, kad ten bus viskas kitaip. Ji net spėjo pasiskųsti, kad atvykau ir niekas manęs nešokiruoja. Bet tik po kelių savaičių supratau, kad mane iš tikrųjų taip šokiravo, kad aš net nesupratau to. Nusivesti mane pačią pirmą dieną į musulmonų rajoną nebuvo pati protingiausia mintis, nes po to turėjo praeiti keletą dienų, kad man dingtų noras sėdėti viešbutį, kur niekas manęs nemato ir į mane nespokso. Bet tos dienos greit praėjo ir pradėjau mėgautis buvimu Indijoj. Na o jų sugebėjimas sutalpinti žmonių į autobusą tiek kiek reikia, nešiotis daiktus ant galvų, išlikti švariems kai aplink tiek dulkių ir t.t. tebestebino visą kelionę.

Dar vienas išskirtinis bruožas – gali jaustis tikra žvaigžde. Daug kas tave kalbina, prašo nusifotografuoti ir kitaip rodo tau dėmesį. Merginos, kam trūksta dėmesio – Indija puiki tam vieta. Ir ištekėti ten gana lengva, tikrai ne vienas pasiūlys tapti jo sūnaus ar paties žmona.

Apie Indijos įžymybes – fortai, rūmai puiki vieta pasivaikščiot ir ypač pasikarstyt: ten ne Europa, tad po monumentus gali karstytis kaip nori, tik nereikia tikėtis kokių nors apsaugų. Tad jei nukrisi – tavo bėda. Labiausia man patiko vieni rūmai su požeminiais aukštais [ten apšvietimas toks pats kaip prieš keletą šimtų metų, ir tai tais laikais matyt buvo šviesiau – jie turėjo naudoti kokias žvakes ar pan.]. Tad po vingiuotus koridorius teko vaikščioti pasišviečiant fotoaparato blykste, bet tikrai labai linksma, gal net šiek tiek bauginančiai linksma. Taj Mahalas dar dabar man iškyla prisiminimuose kaip kažkas neįtikėtina: žiūri ir nesupranti, iš kur toks vaizdas,nes atrodo kad nieko ten stebuklingo – tik baltas marmuras, bet jis atrodo toks ĮSPŪDINGAS!!!! Šventyklose irgi jaučiama kitokia atmosfera, bet daugiau mačiau nebeveikiančių šventyklų. Pūdžoj irgi nepabuvau, bet girdėjau – tiesiog buvo labai daug žvakių, žmonių ir uždara patalpa, deja, man ten išstovėti pritrūko oro.

GOA – rojus Žemėje, ir aš nė kiek neperdedu. Ir kiekvienas ten nuvykęs negalėtumėte su manimi nesutikti!!! Tad visi,ką Neringa kvietė atvykti į Goa per jos gimtadienį, griaužkit nagus! Būdama ten sesei sakiau, kad nei vienas, kad ir tik savaitei atskridęs, nebūtų pasigailėjęs išleistų pinigų. Išvis, tai vieta, į kurią norisi sugrįžti ir joje pasilikti..

Pabaigai galiu pasakyti, kad džiaugiuosi, jog Neringa išvyko į savo Didžiąją gyvenimo kelionę. Laimingi tie žmonės, kurie gyvenime ryžtasi padaryti kažką panašaus. Ir dar džiaugiuosi,kad sesers dėka ir aš nuvykau į Indiją, nes ši kelionę ilgai bus ĮSIMINTINIAUSIA mano gyvenimo kelionė.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą